Allt-i-helgen

Helgen blev faktiskt helt bra. Igår åt vi på Dine Burger och fortsatte sedan en promenad mot 4-gott (en godisaffär). Som blev istället en extrem regnskur. Haha, så blev att springa. Men sedan lös solen och åskan dåna på mysigt i luften. Slutade med Bio, blev filmen Greenland. Jag rekommenderar den starkt! Fy farao vad bra.

Så gillar ni naturkatastroffilmer så titta! 

Idag blev det lite fix och lull där hemma. Tvätt av Honda och tapp med telefon på marken... så har extremt fina stjärnor och sprickor i skärmen...*suck*...

Är så trött på mig själv ibland! Men löser sig haha. Jag har även fått dille om att äta ägg, stekt ägg. Vet inte varför. Men har då och då sådana extrema saker för mig. Leverpastejmacka med smörgåsgurka t.ex.. men inte denna gången inte. 

Annars händer inte mycket.


Bjuder på en härlig bild jag tog en morgon. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: